ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ , χαῖρε , Κεχαριτωμένη ΜΑΡΙΑ , ὁ Κύριος , μετά Σοῦ · Εὐλογημένη Σύ ἐν γυναιξί , καί εὐλογημένος , ὁ καρπός τῆς κοιλίας Σου · ὅτι Σωτῆρα ἔτεκες, τῶν ψυχῶν ἡμῶν ..
ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΜΗΤΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΠΑΝΑΓΙΑ ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕΝ CΟΙ , ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΘΕΟΤΟΚΕ !!! --- ὙΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ, σῶσον ἡμᾶς, τήν ἐκκλησίαν σου, τήν ποίμνην σου, τούς μοναχούς σου, τό ὄρος σου,τά ἔθνη σου, τήν νεολαίαν σου, τόν λαόν, καί χώραν ταύτην καί τόν κόσμον σου ἅπαντα. Ἀμήν ---Ἡ ΠΑΝΑΓΙΑ, νά εἶναι :βοηθός, ὁδηγός, ἰατρός, συνεργός, ἀρωγός, ἀγωγός, φωτισμός,στηριγμός, ὁπλισμός, στολισμός,πλουτισμός, χορηγός, κάθε θεϊκῆς ἀγαθότητος στήν ζωήν σας.

Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

ΤΑ ΕΝΔΕΚΑ ἈΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΕΞΑΠΟΣΤΕΙΛΑΡΙΑ


ΤΑ ΕΝΔΕΚΑ ΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΕΞΑΠΟΣΤΕΙΛΑΡΙΑ , ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΘΕΟΤΟΚΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΔΕΚΑ  ΕΩΘΙΝΑ ΙΔΙΟΜΕΛΑ ΔΟΞΑΣΤΙΚΑ 

          ξαποστειλάριο , εναι να χαρμόσυνο , λειτουργικό , μνολογικό τροπάριο  τν κολουθιν  , πό τό ρμα «..ξαποστέλλω..» καί ναφέρεται , ες τήν ποστολήν , διασκορπισμόν τν Μαθητν το Χριστο , ες τήν φήλιον , τήν μέχρι τότε γνωστήν  ,διά τήν διάδοσην  το Εαγγελίου , κατά τήν ντολήν , ελογίαν το Χριστο...«... πορευθέντες ες τόν κόσμον παντα , κηρύξατε τ εαγγέλιον πάσ τ κτίσει ...» Ματθ. κη . 19-20.

Διακρίνονται ες τρες κατηγορίας :
α. Τά ωθινά ναστάσιμα.
β. Τά τν Δεσποτικν καί ΘΕΟΜΗΤΟΡΙΚΩΝ ορτν , καί τν ορταομένων γίων .
γ. Τά καθημερινά, τς βδομάδος, ταν δέν πάρχει... «...  γιος  τιμώμενος κκλησιαστικς ...»
τήν Μεγ. Τεσσαροκαστήν , ντικαθίστανται , δια τν , λεγομένων φωταγωγικν , να διά καθε χον  , καί δεσπόζει , λέξη φς, ναφερομένη στό φς το Χριστο, πως π. χ, τό φωταγωγικόν το γ ΄χου :...ξαπόστειλον τό φς σου , Χριστέ Θεός, καί φώτισον τήν καρδίαν μου , πρεσβείαις τς ΘΕΟΤΟΚΟΥ , καί σσον με. 

Τά ωθινά ναστάσιμα ξαποστειλάρια , πως καί τά ωθινά Εαγγέλια εναι νδεκα , σος καί ριθμός τν ποστόλων ο ποοι εδον τόν Χριστόν ναστάντα, φο ούδας πορεύθη ες τόν διον τόπον , ψάλλονται μετά  τήν θ δήν τν κανόνων, καί θά λέγαμε , εναι να λαμπρό , χαρμόσυνο προοίμιον τν ανων ψαλλωμένων μετά πό ατά · εναι τό ναστάσιμον ξαποστειλάριον , καί συνοδεύεται πάντοτε , βεβαίως , μέ μοιον ΘΕΟΤΟΚΊΟΝ.
 Τά ξαποστειλάρια εναι ποίημα  το Ατοκράτορος Κωνσταντίουτο Ζ΄το Πορφυρογεννήτου (905-959 μ.χ. ) , ν τά ωθινά δοξαστικά τν ανων , εναι ποίημα το πατρός ατο , Λέοντος ΣΤ ΄το σοφο. 
  Τά ξαποστειλάρια, λλα κυρίως τά Δοξαστικά ,  εναι μία πλήρης νακεφαλαίωσις τν ωθινν ναστασίμων εαγγελίων , ν βραχε ρήματι , καί πολλ συνέσει .

                 Α΄ωθινόν Άναστάσιμον ξαποστειλάριον  

  Τος Μαθητας συνέλθωμεν , ν ρει Γαλιλαίας , πίστει Χριστόν θεάσασθαι , λέγοντα ξουσίαν , λαβεν τν νω καί κάτω , μάθωμεν πς διδάσκει , βαπτίζειν ες τό νομα το Πατρός θνη πάντα , καί το Υο , καί γίου Πνεύματος καί συνεναι , τος μύσταις ς πέσχετο , ως τς συντελείας  .
                                   
                                     ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

 Τος Μαθητας συνέχαιρες , ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ , τι Χριστόν ώρακας , ναστάντα κ τάφου , τριήμερον καθώς επεν · ος καί φθη διδάσκων , καί φανερν τά κρείττονα , καί βαπτίζειν κελεύων , ν τ Πατρί καί Υἱῷ καί Πνεύματι , το πιστεύειν , ατο μς τήν γερσιν , καί δοξάζειν Σε ΚΟΡΗ ...

              ΔΟΞΑΣΤΙΚΟ  ΕΩΘΙΝΟΝ Α ΄ χος α ΄

  Ες τό ρος τος Μαθητας πειγομένοις  , διά τήν χαμόθεν παρσιν , επέστη Κύριος , καί προσκυνήσαντες ατόν , καί τήν δοθεσαν ξουσίαν , παντχο διδαχθέντες , ες τήν π ᾿ ορανόν ξαποστέλλοντο , κηρξαι , τήν κ νεκρν νάστασιν , καί τήν ες ορανούς ποκατάστασιν · ος καί συνδιαιωνίζειν ψευδής πηγγείλατο  , Χριστός Θεός , καί Σωτήρ τν ψυχν μν .  

                               ξαποστειλάριον  Β ΄

 Τ όν λίθον θεωρήσασαι , ποκεκυλισμένον , α Μυροφόροι χαιρον , εδον γάρ νενανίαν , καθήμενον ν τ τάφ  , καί ατός ταύταις  φη · δού Χριστός γήγερται , επατε σύν τ Πέτρ τος Μαθητας · ν τ ρει φθάσατε Γαλιλαίας · κε μν φθήσεται , ς προεπεν τος φίλοις .

                                  ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

  γγελος μέν κόμισε , τ ΠΑΡΘΕΝ τό χαρε , πρό σς Χριστέ συλλήψεως · γγελον δέν τόν λίθον , κύλισέ σου το τάφου · ντί λύπης , μέν γάρ , χαρς φράστου σύμβολα , δέ ντί θανάτου , σέ χορηγόν τς ζως κηρύττων καί μεγαλύνων , καί λέγων τήν νάστασιν , γυναιξίν καί τος μύσταις .    

                                       ΕΩΘΙΝΟΝ  Β χος β ΄    

  Μετά μύρων προσελθοσαι , τας περί τήν Μαριάμ γυναιξί , καί διαπορουμέναις , πς σται ατας τυχεν το φετο , ράθη λίθος μετηρμένος , καί θεος νεανίας , καταστέλλων  , τόν θόρυβον ατν τς ψυχς · γέρθη γάρ φησίν  , ησος Κύριος , διό κηρύξατε , τος κήρυξιν ατο Μαθητας , ες τήν Γαλιλαίαν δραμεν , καί ψεσθε ατόν , ναστάντα κ νεκρν , ς ζωοδότην καί Κύριον .

                                   ξαποστειλάριον Γ 

  τι Χριστός γήγερται , μή τις διαπιστείτω · φάνη τ Μαρί γάρ , πειτα καθωράθη τος ες γρόν πιοσιν · μύσταις δέ πάλιν φθη , νακειμένοις νδεκα · ος βαπτίζειν κπέμψας , ες ορανούς , θεν καταβέβηκεν νελήφθη , πικυρν τό κήρυγμα, πλήθεσιν τν σημείων .

                                    ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

  νατείλας λιος κ παστο ς Νυμφίος , πό το Τάφου σήμερον , καί τόν δην σκηλεύσας , καί θάνατον καταργήσας , Σέ Τεκούσης πρεσβείαις , φς μν ξαπόστειλον , φς φωτίζων καρδίας , καί τάς ψυχάς , φς βαδίζειν παντας μβιβάζον , ν τρίβοις προσταγμάτων σου , καί δος τς ερήνης .

                      Γ ΄ ΩΘΙΝΌΝ ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ χος β ΄

  Τς Μαγδαληνς Μαρίας , τήν το Σωτρος  εαγγελιζομένης , κ νεκρν νάστασιν καί μφάνειαν , διαπιστοντες ο Μαθηταί , νειδίζοντο τό τς καρδίας σκληρόν · λλά τος σημείοις καθοπλισθέντες καί  θαύμασιν , πρός τό κήρυγμα πεστέλλοντο · καί σύ μέν , Κύριε , πρός τόν ρχίφωτον νελήφθης Πατέρα · ο δέ κήρυττον πανταχο , υόν λόγον , τος θύμασιν πιστούμενοι · διό καί φωτισθέντες δι ᾿ ατν , δοξάζομεν σου , τήν κ νεκρν νάστασιν , φιλάνθρωπε .
  
                             Δ  ωθινόν ξαποστειλάριον 

Τας ρετας στράψαντες , δωμεν πιστάνταις , ν ζωηφόρ μνήματι , νδρας ν στραπτούσαις ασθήσεσιν Μυροφόροις , κλινούσαις ες γν ψιν · το ορανο δεσπόζοντος , γερσιν διδαχθμεν , καί πρός ζωήν , ν μνημεί δράμωμεν σύν τ Πέτρ , καί τό πραχθέν θαυμάσαντες , μείνωμεν Χριστόν βλέψαι .

                           ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

  Τό χαίρετε φθεξγάμενος , διημείψω τήν λύπην , τν προπατόρων , Κύριε , τήν χαράν ντισάγων , γέρσεώς σου ν κόσμ , ταύτης ον Ζωοδότα , διά τς Κυησάσης σε  φς φωτίζον καρδίας , φς οκτιρμν , τν σν ξαπόστειλον το βον σοι · Φιλάνθρωπε , Θεάνθρωπε , δόξα τ σ γέρσει .

             Δ ΄ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ ΕΩΘΙΝΟΝ , χος δ ΄

  ρθρος ν βαθύς , καί α γυνακες λθον  πί τό μνμα σου Χριστέ , λλά τό σμα οχ ερέθη , τό ποθούμενον ατας · διό πορουμέναις , ο τας στραπτούσαις πιστάντες , τί τόν ζντα  , μετά τν νεκρν ζητετε ; λεγον · γέρθη ς προεπε · τί μνημονετε τν ρημάτων ατο ; ος πεισθεσαι , τά ραθέντα κήρυττον , λλ ᾿ δόκει λρος , τά εαγγέλια · οτως σαν τι νωθες ο Μαθηταί ·λλ ᾿ Πέτρος δραμε , καί δών δόξασέ σου , πρός αυτόν τά θαυμάσια .

                                Ε ΄ωθινόν ξαποστειλάριον

ζωή καί δός Χριστός , κ νεκρν τ Κλεόπ , καί τ Λουκ συνόδευσεν  , ος περ καί πεγνώσθη , ες μμαούς κλν τόν ρτον , ν ψυχαί καί κρδίαι , καιόμεναι τύγχανον , τε τούτοις λάλει ν τ δ , καί Γραφας ρμήνευεν , πέστη · μεθ ᾿ ν γέρθη , κράξωμεν , φθη τε καί τ Πέτρ .

                            ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

 μν σου τό μετρον  , λεος Ποιητά μου , τι σαυτόν κένωσας , το φορέσαι καί σσαι , φύσιν βροτν κακωθεσαν , καί Θεόν ν νέσχου , κ τς ΓΝΗΣ ΘΕΟΠΑΙΔΟΣ , κατ ᾿ μέ γεννηθναι , καί κατελθεν , μέρις δου , θέλων με Λόγε σσαι , πρεσβείαις τς Τεκούσης σε , Δέσποτα πανοικτίρμον .

                Ε΄ ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ ωθινόν χος  πλ. α ΄

  !!! τν σοφν σου κριμάτων Χριστέ , ! πς Πέτρ μέν τος θονίοις μόνοις , δωκας ννοσαι σου τήν νάστασιν · Λουκ δέ καί Κλεόπ , συμπορευόμενος μίλεις , καί μιλν οκ εθέως σεαυτόν φανερες ; Διό καί νειδίζ ς μόνος παροικν ν ερουσαλήμ , καί μή μετέχων , τν ν τέλει βουλευμάτων ατς · λλά πάντα , πρός τό συμφέρον το πλάσματος οκονομν , καί τάς περί σο προφητείας νέπτυξας , καί ν τ ελογεν τόν ρτον , γνώσθης ατος · ν καί πρό τούτου α καρδίαι , πρός γνσιν σου νεφλέγοντο , ο καί τος Μαθητας συνηθροισμένοις , δη τρανς κήρυττον σου τήν νάστασιν , δι ᾿ ς λέησον μς .

                     ΣΤ ΄ωθινόν ξαποστειλάριον 

  Δεικνύων τι νθρωπος , Στερ ε  κατ ᾿ οσίαν , ναστάς κ το μνήματος , βρώσεως συμμετέσχες , καί μέσον στάς δίδασκςες , μετάνοιαν κηρύσσειν · εθύς δέ πρός οράνιον  , νελήφθης Πατέρα , καί Μαθητας , πέμπειν τόν Παράκλητον πηγγείλω , πέρθενε , Θεάνθρωπε , δόξα τ σ γέρσει .

                                ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ  

  ποιητής τς κτίσεως , καί Θεός τν πάντων , σάρκα βροτείαν λαβν , ξ ᾿ χράντων Αμάτων , Σο ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΘΕΝΕ · καί γάρ φθαρεσαν πσαν , τήν φύσιν καινούργησε , πάλιν δέ ς πρό το τόκου , καταλιπών μετά τόκον · θεν πιστς Σε πάντες , νευφημομεν κράζομεν · χαρε ΔΕΣΠΟΙΝΑ κόσμου .

            ΣΤ ΄ ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ ωθινόν χος  πλ. β΄ 

  ντως ερήνην σύ Χριστέ , πρός νθρώπους Θεο , ερήνην τήν σήν δούς , μετά τήν γερσην Μαθητας , μφόβους δειξας ατούς , δόξαντας πνεμα ρν · λλά κατέστειλας τόν τάραχον ατν τς ψυχς ,  δείξας τάς χερας καί τούς πόδας σου · πλήν πιστούντων τι , τ τς τροφς μεταλήψει , καί διδαχν ναμνήσει , διήνοιξας ατν τόν νον , το συνιέναι τάς Γραφάς · ος καί τήν πατρικήν παγγελίαν καθυποσχόμενος , καί ελογήσας ατούς , διέστης πρός ορανόν · διό σύν ατος , προσκυνομεν σε , Κύριε , δόξα σοι .

                         Ζ΄ωθινόν ξαποστειλάριον 

τι ραν τόν Κύριον , τς Μαρίας επούσης , πί τόν τάφον δραμον  , Σίμων Πέτρος καί λλος , μύστης Χριστο ν γάπα , τρεχον δέ ο δύο , καί ερον τά θόνια , νδον κείμενα μόνα , καί κεφαλς , ν δέ τό σουδάριον χωρίς τούτων · διό πάλιν σύχασαν , τόν Χριστόν ως εδον .

                                ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

Μεγάλα καί παράδοξα , δι ᾿ μέ κατηργάσω , Χριστέ μου πολυέλεε , κ ΠΑΡΘΕΝΟΥ γάρ ΚΟΡΗΣ , τέχθης νερμηνεύτως , καί Σταυρόν κατεδέξω , καί θάνατον πομείνας , ξανέστης ν δόξ , καί τήν μν , φύσιν λευθέρωσας το θανάτου , δόξα Χριστέ τ δόξ σου , δόξα τ σ δυνάμει .  

                       Ζ΄ ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ  ωθινόν , χος βαρύς 

 δού σκοτία καί πρωΐ · καί τί πρός τό μνημεον  Μαρία στηκας , πολύ σκότος χουσα τας φρεσίν ; φ ᾿ ο πο τέθειται ζητες ησος · λλ ᾿ ρα τούς συντρέχοντας Μαθητάς , πς τος οθονίοις καί τ σουδαρί , τήν νάστασιν τεκμήραντο  , καί νεμνήσθησαν τς περί τούτου γραφς · μεθ ' ν , καί δι ᾿ ν καί μες πιστεύσαντες , νυμνομεν σε τόν ζωοδότην Χριστόν .

                           Η΄ ωθινόν ξαποστειλάριον 

Δύο γγέλους βλέψασα, νδοθεν το μνημείου , Μαρία ξεπλήττετο  , καί Χριστόν γνοοσα , ς κηπουρόν πηρώτα , Κύριε , πο τό σμα, το ησο μου τέθεικας , κλήσην δέ τοτον γνοσα , εναι ατόν , τόν Σωτρα κουσε μή μο πτου , πρός τόν Πατέρα πειμι , επέ τος δελφος μου .

                                     ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ

  Τριάδος ΚΟΡΗ τέτοκας , πορρήτως τόν να , διπλον τ φύσει πέλοντα , καί διπλον νεργεί , καί να τ ποστάσει · τοτον ον κδυσώπει , εί πέρ τν πίστει Σε , προσκυνούντων , κ πάσης πιβουλς , το χθρο λυτρώσασθαι , τι πάντες , πρός Σέ νν καταφεύγομεν , ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΘΕΟΤΟΚΕ .

                     Η΄  ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ ωθινόν  χος πλ. δ΄

  Τ ά τς Μαρίας δάκρυα , ο μάτην χενται θερμς ·δού γάρ κατηξίωται , καί διδασκόντων γγέλων , καί τς ψεως τς σς , !!! ησο · λλ ᾿ τι πρόσγεια φρονε , οα γυνή σθενής · διό καί ποπέμπεται , μή προσψασαι σοι Χριστέ · λλ ᾿ μως κρυξ πέμπεται , τος σος Μαθητας , ος εαγγέλια φησεν  , τήν πρός τόν πατρον κλρον νοδον παγγέλλουσα ·μεθ ᾿ ς ξίωσον καί μς , τς μφανείας σου , Δέσποτα , Κύριε .  

                             Θ΄ ωθινόν ξαποστειλάριον  

  Συγκεκλεισμένω Δέσποτα τν θυρν ς εσλθες τούς  ποστόλους πλησας , Πνεύματος Παναγίου , ερηνικς μφυσήσας , ος δεσμεν τε καί λύειν , τάς μαρτίας ερηκας , καί κτώ μεθ ᾿ μέρας , τήν σήν πλευράν , τ Θωμ πέδειξας , καί τάς χερας , μεθ ᾿ ο βομεν · Κύριος , καί Θεός σύ πάρχεις .

                               ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

  Τόν Σόν Υόν ς βλεψας , ναστάντα κ τάφου , τριήμερον ΘΕΟΤΟΚΕ , ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΘΕΝΕ , πασαν θλψιν πέθου , ν πέστης ς Μήτηρ , τε κατεδςς πάσχοντα , καί χαρς μπλησθεσα , σύν τος ατο , Μαθητας γεραίρουσα τοτον μνεις · διό τούς ΘΕΟΤΟΚΟΝ Σε , νν κηρύττοντας σζε .

               Θ΄ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ ωθινόν , χος πλ΄. α΄

  ς π ᾿ σχάτων τν χρόνων , οσης ψίας Σαββάτων , φίστασαι τος φίλοις Χριστέ , καί θαύματι θαμα βεβαιος , τ κεκλεισμέν εσόδ τν θυρν  , τήν κ νεκρν σου νάστασιν · λλ ᾿ πλησας χαρς τούς Μαθητάς , καί Πνεματος γίου μετέδωκας ατος , καί ξουσίαν νειμας φέσεως μαρτιν , καί τόν Θωμν ο κατέλιπες , τ τς πιστίας καταβαπτίζεσθαι κλύδωνι · διό καί παράσχου μν , γνσιν ληθ , καί φεσιν πταισμάτων , εσπλαγχνε , Κύεριε . 

                         Ι ΄ΩΘΙΝΌΝ ξαποστειλάριον 

  Τιβεριάδος θάλασσαν , σύν παισί Ζεβεδαίου , Ναθαναήλ τ Πέτρ τε , σύν δυσίν λλοις πάλαι , καί Θωμν εχε πρός γραν , ο Χριστο τ προστάξει , ν δεξιος χαλάσαντες , πλθος ελκον χθύων , ν Πέτρος γνούς , πρός ατόν νήχετο · ος τό τρίτον , φανείς καί ρτον δειξεν , καί χθύν π ᾿ νθράκων .

                               ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

Τόν ναστάντα Κύριον , τριήμερον κ το τάφου , ΠΑΡΘΕΝΕ , καθικέτευε , πέρ τν Σέ μνούντων , καί πόθ μακαριζόντων · Σέ γάρ χομεν πάντες , καταφυγήν σωτήριον , καί μεστιν πρός τοτον , κλρος γάρ Σός , καί οκέται πέλομεν ΘΕΟΤΟΚΕ , καί πρός τήν Σήν ντίληψιν , παντες φορομεν .

                Ι΄ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ ωθινόν χος πλ΄ β΄

Μετά τήν ες δου κάθοδον , καί τήν κ νεκρν νάστασιν , θυμοντες ς εκός , πί τ χωρισμ σου Χριστέ ο Μαθηταί , πρός ργασίαν τράπησαν · καί πάλιν πλοα καί  δίκτυα , καί γρα οδαμο · λλά , σύ Στερ μφανισθείς , ς Δεσπότης πάντων , δεξιος τά δίκτυα κελεύεις βαλεν · καί ν λόγος ργον εθύς , καί πλθος τν χθύων πολύ  , καί δεπνον ξένον τοιμον ν γ · ο μετασχόντων  τότε σου τν Μαθητν , καί μς νν νοητς καταξίωσον  ντρυφσαι , φιλάνθρωπε , Κύριε .

                     ΙΑ΄ΩΘΙΝΌΝ ξαποστειλάριον 

  Μετά τήν θείαν γερσιν , τρίς τ Πέτρ φιλες με , πυθόμενος Κύριος , τν δίων προβάτων , προβάλλεται ποιμενάρχην · ς δών ν γάπα , ησος πόμενον  , ρετο τόν Δεσπότην · οτος δέ τί ; άν θλω , φησεν , μένειν τοτον , ως πάλιν ρχομαι  , τί πρός σέ , φίλε Πέτρε ;

                                  ΘΕΟΤΟΚΙΟΝ 

  !!! φοβερόν μυστήριον !!!  παράδοξον θαμα !!! διά θανάτου θάνατος , παντελς φανίσθη · τίς ον μή νυμνήσει Σου , καί τίς μή προσκυνήσει Σου  , τήν νάστασιν Λόγε , καί τήν γνς  , ν σαρκί Τεκοσαν σε ΘΕΟΤΟΚΟΝ ; ς τας πρεσβείαις παντας , λύτρωσαι τς γεέννης .

                     ΙΑ΄ΔΟΞΑΣΤΙΚΟΝ ωθινόν  χος πλ΄ δ΄

Φανερν σεαυτόν , τος Μαθητας σου Σωτήρ , μετά τήν  νάστασιν , Σίμωνι δέδωκας , τήν τν προβάτων νομήν , ες γάπης ντέκτισιν , τήν το ποιμαίνειν φροντίδα ατν · διό καί λεγες , ε φιλες Πέτρε , ποίμαινε τά ρνία μου , ποίμαινε τά πρόβατά μου · δέ εθέως νδεικνύμενος τό φιλόστοργον  , περί το λλου Μαθητο πυνθάνετο · ν τας πρεσβείαις Χριστέ , τήν ποίμνην σου διαφύλαττε , κ λύκων λυμαινομένων ατήν .  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *