ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ , χαῖρε , Κεχαριτωμένη ΜΑΡΙΑ , ὁ Κύριος , μετά Σοῦ · Εὐλογημένη Σύ ἐν γυναιξί , καί εὐλογημένος , ὁ καρπός τῆς κοιλίας Σου · ὅτι Σωτῆρα ἔτεκες, τῶν ψυχῶν ἡμῶν ..
ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΜΗΤΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΠΑΝΑΓΙΑ ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕΝ CΟΙ , ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΘΕΟΤΟΚΕ !!! --- ὙΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ, σῶσον ἡμᾶς, τήν ἐκκλησίαν σου, τήν ποίμνην σου, τούς μοναχούς σου, τό ὄρος σου,τά ἔθνη σου, τήν νεολαίαν σου, τόν λαόν, καί χώραν ταύτην καί τόν κόσμον σου ἅπαντα. Ἀμήν ---Ἡ ΠΑΝΑΓΙΑ, νά εἶναι :βοηθός, ὁδηγός, ἰατρός, συνεργός, ἀρωγός, ἀγωγός, φωτισμός,στηριγμός, ὁπλισμός, στολισμός,πλουτισμός, χορηγός, κάθε θεϊκῆς ἀγαθότητος στήν ζωήν σας.

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

ΛΟΓΟΣ ΠΕΝΙΧΡΟΣ , ΕΝ ΤΗ ΠΕΝΙΧΡΑ ΦΑΤΝΗ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΝ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ.



ΛΟΓΟΣ ΠΕΝΙΧΡΟΣ , ΕΝ ΤΗ ΠΕΝΙΧΡΑ ΦΑΤΝΗ, ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΝ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ. 

  Ε τις εσεβής καί φιλόχριστος· 
  ε τις εσεβής καί φιλόθεος, ορταζέτω σύν μν πνευματικς, ν τ φαιδρ καί εσχήμ μέρ τς Μητροπόλεως τν ορτν.
  ε τις ρχιερεύς τς το Χριστο κκλησίας, προεξάρχων τς πανηγύρεως, καί τοιμαζέσθ πρός ποδοχήν το Μεγάλου ρχιερέως.
  ε τις ερεύς το Δεσπότου, τοιμαζέσθ προθύμως καί ετόνως διά τήν φρικτήν ερουργίαν·
 τοιμάζου Βηθλεέμ, νοικται πσιν δέμ...καί γάρ δάνεισι τάς χεραςκαί φωνήν ατ, τ κοιν δεσπότ τ θύμ καί θύτ, διά τήν ναίμακτον ερουργίαν.

   ε τις διάκονος καί πιστός οκονόμος τν μυστηρίων το χριστο, επρεπιζέσθ πνευματικς διά τήν διακονίαν το μεγάλου μυστηρίου, καί γάρ οράτως συνδιακονοσιν α εραί καί ΰλαι καί θείαι δυνάμεις τν σωμάτων,ν τ θανάτ τραπέζ. 
  ε τις μονάζων ς καί μες, καί τά το κόσμου λιπόντες, τ δέ Κυρί διά τς ποταγς, ποταγς, πακος κολουθοντες, δετε καί χορείαν , μίαν στησώμεθα χοντας τούς ερούς καί θείους μνογρφους ς χοράρχας, σωμεν τ κυρί.....πί τ γενεθλί καί λαμπράν ταύτην μέραν. 
  ε τις χει μετανον καί κ κακίας πιστρέφων τ δέ Κυρί προσπίπτων ,δεχέσθω σήμερον τό τίμημα καί λύτρον· καί γάρ Σωτήρ το κόσμου, δούς αυτόν λύτρον ντί πολλν, σαρκοται ς βρέφος ν φάτν πενιχρ, κρύβοντας τήν θεότητα ες τήν νθρωπότητα, καί τήν παντοδυναμίαν του, ες τήν φαινομενικήν δυναμίαν το Βρεφους.
  ε τις τυγχάνει δολος τς μαρτίας ς καγ, σκιρτάτκαί γαλλέσθ· δού γάρ λύτρωσις κεν, πεφάνη, καί ν σπαργάνοις ελίσσεται, να μς λευθερώση τν παθν.
  ε τις δολος, καί λαός καθήμενος ν σκότει , φαιδρυνέσθ καί γαλλιάσθ καί μέγα σκιρτησάτ· δού γάρ τό νέσπερον καί πρόσιτον φς, προσιτόν μν γίνεται, φωτίζων πάντα νθρωπον ρχόμενον ες τόν κόσμον, καί βοάτ:...Φς Χριστο, Φαίνει Πσι....
  ε τις γέγονεν νεκρός τ μαρτί καί σωτος υός, μή θρηνείσθω·δού γάρ νάστασις πεφανέρωται, λπίς νέτειλεν, μετάνοια στραψεν, τράπεζα ητρέπισται· 
  ε τις ν δ πλανήθη, θαρσείτ καί εθυπορείτ· δού γάρ λήθειαν λθεν , δικαιοσύνη κ το ορανο διέκυψεν, (ε καί ς πλάνος συκοφαντεται, καί ν φάτν ξέν καί πενιχρ σμικροξενοδοχεται)μως μήν θορυβεσθε · τί γάρ ετελέστερον σπηλαίου ; τί γάρ ταπεινότερον σπαργάνων, ν ος διέλαμψεν το Δεσπότου μν καί θεότης, πλοτος ...
  ε τις τήν δόν ζητε καί ες σκολιούς τραπούς περιπλαντα ι, χαριείτ· δού γάρ δός ρχεται ,  κατασκευάζετα ι, βατήν τος πιστος, βατον δέ τος ληστας, καί τος  παρά τήν δόν δρεύοντε ς, σκηλεύονται· καλός καί γάρ Σαμαρείτη ς, πορείαν ποιούμενος κ τς νω ερουσαλή μ, πρός τήν μετέραν σχατιάν εριχ ώ, κ τν δίων περιποιετα ι, καί τ πανδοχε ντελλετα ι...
  ε τις στίν πεινν καί διψν, ασθητς καί νοητς, χαριείτ· δού γάρ οράνιος ρτο ς, τροφή το παντός κόσμου σπορος στος ν σπερμάντ ρρούρα βλαστάνειν πείγεται , αξάνεται καί καρποφορε· σαρκοται καί μορφώνεται τό καθ'μς · τό δωρ τό αώνιον , τό πηγάζον καί λλόμενον , ς ετός πί πόκου παρθενικο καί διά κούφης νεφέλης τήν γαίαν ρδεύει καί αξάνειν τά τν ρετν βλαστήματα , καί διψσα γ κορρένυτα ι· πλευρά επρεπίζεται , να τι μικρόν , τό Αμα καί τό δωρ ρεύση , τά τς ψυχς νάματα .
  ε τις αχμάλωτος γέγονεν τς μαρτίας ς καγώ , μή θρηνείτ·
φάνη γάρ λυτρωτής μν , να τούς αχμαλώτους ρύση καί κ παθν καθάρει , καί πάθειαν δωρήσηται .
  ε δέ καί προσμένει τις τό φς , βαδίζων ν σκότει , φαιδρυνέσθ·
δού γάρ τό φς νέτειλεν μν , έκ τς φωτοφόρου νεφέλης καί νηδύος , τό νέσπερον φς κ το πενιχρο σπηλαίου , ς ξ ᾿  ρους τς ΠΑΡΘΕΝΟΥ ,   νέτειλε μν , να τούς ν σκότει φωτίσει καί φωταγωγήσει , καί πρός τό φς τό ΐδιον δηγήσει  .
  ε τις πλανήθη καί σκορπίσθη  , θαρσείτ· δού γάρ, τό μεσότειχον το φραγμο καταργήσας καί τά δεσμά διαλύσας , καί τά διεσττα νώσας , καί τά σκορπισμένα συνάψας , καί τήν ποίμνην πρόσιτον τος χθρος ποιήσας , ς μνός μωμος, ν τ φθόρ νηδύϊ τς ΠΑΝΑΓΝΟΥ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΤΟΚΟ Υ, πορείαν ποιούμενος , πάντας μς διά τς βακτηρίας  εσαγάγη ες τήν πουράνιον μάνδραν .
  ε τι ςταύτην ποθε καί ναζητε, καί περιπολε, χαρείτω·  δού γάρ ποιμήν καλό ς, τιθείς τήν ψυχήν πέρ τν προβάτων προεξάρχει δηγν τά λογικά πρόβατα , τά κούοντα τς φωνς ατο, ες πνευματικήν νομήν ποιμαίνει μς, καί οδέν στερήσει ....
  Μηδείς θρηνείτ πενίαν · φάνη γάρ πάντων δεσποτεία · 
  μηδείς φοβηθείτω λύκοις · προπορεύεται γάρ ποιμήν καλός ·
  μηδείς τρομαζέσθω θάνατον · νέτειλε γάρ αώνιος ζωή , νικήτής το θανάτου , στις:...θανάτ θάνατον πατήσας νεκρος ζωήν αώνιον δωρησάμενος · 
  μηδείς θρηνείτω διά τά πταίσματα · νέτειλε γάρ 
συγνμη καί συγχώρησις · 
χαρά καί λύτρωσις · 
κηρύττων τήν μετάνοιαν , καί δωρίζων τό Πνεμα · 
λευθερν τς φθορς , τν παθν , τς μαρτίας , καί χαρισάμενος ζωήν αώνιον καί τήν προ-πτωτική ζωήν .
  Μηδείς θρηνείτ πενίαν καί κακίαν ·
ταραχήν καί δειλίαν · 
δεσμά καί μαρτίαν · 
πιβουλάς καί συκοφαντίαν · 
πόλεμον καί αχμαλωσίαν · 
γάρ φιλάνθρωπος Δεσπότης , τίκτεται ς βρέφος καί σπαργάνοις ελλίσεται , καί σπαργανοται , καί πάντες ο χθροί Ατο, ες τάς μάνδρας ατν κοιτασθήσονται ,  καί κλεισθήσονται , το λίου το νοητο τς δικαιοσύνης νατείλαντος , πάντας δέ μς , καλε κατ᾿ νομα να σφαλήση , καί σώση τό πολωλός .
  Μηδείς φοβείτ νησυχίαν καί τρικυμίαν · δού γάρ τν πάντων δημιουργός , τιθείς τήν πίβασιν ατο πί πτερύγων νέμων τήν πορείαν πί τς γς καί τν δάτων ρχεται , καί πιτιμ τήν μαινομένην κλύδωνι θαλάσσ, λέγων :  ....σιώπα πεφίμωσο , καί μεγάλη γαλήνη γίνεται .
  Μηδείς φοβείτω οδένα , λλα μόνο τήν μαρτίαν , καί πόθ κλινε, ζεούσ δέ τ καρδί  , γαπήσωμεν τόν ναν , διδούς τά πάντα τος γαπσιν ατόν , καί τηροσι τά θεα ατο προστάγματα .
  Οκον θαρσετε , μή θροεσθε · κοινός Δεσπότης , κοινή λατρεία , κοινή δοξολογία  , κοινή εχαριστία , κοινή καί ελογία  · πάντας προσκαλε λέγων :... δετε πρός με , πάντες ο κοπιντες καί πεφορτισμένοι , κγώ ναπαύσω μς ....
  Δετε ον προσέλθωμεν καί προσπέσωμεν τος οκτιρμος ατο, να λάβωμεν λεον καί χάριν ερομεν ες εκαιρον βοήθειαν . 
  Δετε ον και χορείαν μίαν στησώμεθα, πενιχράν διά τήν σθένειαν μν ς καί φάτνη , προθύμως δέ ς ο γγελοι  ο κατελθόντες κ τν ψίστων τ φοβερ νυκτί , καί συμψαλλόντων ... δόξα ν ψίστοις θε , καί πί γς ερήνη  ...
  Κανοναρχείτ γάπη καί βοάτ: ...
τέχθη χριστό ς, καί χαίρουσιν γγελοι · 
τέχθη χριστός , καί φρίττουσι δαίμονες · 
τέχθη Χριστός , καί τά δεσμά διελύθησαν · 
τέχθη Χριστός καί θεός πί γς πεφανέρωτα ι, μορφωθείς τό καθ᾿ μς , καί θεώσας τό πρόσλημμα  · 
τέχθη Χριστός , λυτρωτής μν καί πάντας προσκαλε ες τήν Βασιλείαν Ατο· 
τέχθη Χριστός , καί οδείς στίν λυπούμενος · Χριστός γάρ τεχθείς ν σπηλαί, καί κ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΑΓΝΗΣ ΠΑΝΑΓΝΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΠΑΙΔΟΣ ζωήν καί χαράν βράβευσε τ βροτεί φυράματι , καταργήσας τήν τς κατάρας παρακοήν
  Δετε ον καί μες, σύν τος πυρίνοις ο πήλινι μνήσωμεν καθαρ τ καρδί, τόν σεσαρκωμένον Λόγον, καί κατίδωμεν τό μέγα μυστήριον τό ν τ σπηλαί τελούμενον · 
  ο ρχιερες τόν μέγαν ρχιερέα · 
  ο ερες , τόν τήν λογικήν λατρείαν καί ναίμακτον θυσίαν χαρισάμενον· 
  ο μονασταί τόν Νυμφίον · 
  α μητέρες τόν κ μήτρας παρθενικς προελθόντα καί θηλάσαντα κ παρθενικν μαζν καί διδόντα τροφήν πάσ σαρκί · 
  α παρθέναι, τόν κ ΠΑΡΘΕΝΟΥ νατείλαντα · 
  ο πατέρες , τόν πρός τόν Θεόν καί Πατέρα μεσίτην καί καταλαγήν · 
  ο σθενες τόν ατρόν · 
  ο πένητες τόν θησαυρόν · 
  ο δτες τόν συνοδίτην · 
  ο ν θαλάσσ τόν κυβερνήτην · 
  ο διδάσκαλοι τόν καλόν διδάσκαλον καί τόν τήν ξ ᾿ ψους σοφίαν διδόντα · 
  ο κήρυκες τόν Λόγον καί λόγον · 
  ο ποιμένες τόν καλόν ποιμέναν , τόν τήν ψυχήν ατο θέμενον πέρ τν προβάτων · 
  ο λιες τόν μέγα σαγινευτήν τν ψυχν  καί τόν τάς σαγήνας ατν πληροντα · 
  ο ρφανοί τόν προστάτην καί πατέρα · 
  α χραι , τόν δελφόν καί προστάτην · 
  ο πεπλανημένοι τόν δηγόν · 
  τά βρέφη τόν ς βρέφος κείμενον ν φάτν· 
  τά νήπια τόν νηπιάσαντα σαρκί , καί νήπιον γενόμενον · 
  ο κοπιντες , τήν νάπαυσην · 
  ο πεφορτισμένοιτόν επόντα : ...δετε πρός με πάντες ο κοπιντες καί πεφορτισμένοι , καγ ναπαύσω μς · 
  Πάντες ον καί πανταχο, προσφέρομεν θυσίαν τ τεχθέντι · 
  Ες καστος καί πάντες μο τ ς βρέφος σπαργανούμενον προσφέροντες ς δρα χηριακά  , καί μαγικα , τήν  τε λογικήν λατρείαν ,   καί θυσίαν ανέσεω ς, γενόμενοι ερες , θύοντες τόν παλαιόν μν νθρωπον , σύν τος παθήμασι καί τας πιθυμίαις , να ναγεννηθ νέος ν Χριστ, γενόμενος καστος μία μψυχος καί ζσα φάτνη , να ναγεννται χριστός , προσφέροντες τ τικτομέν, τρίϋλον δρον , τήν πίστην, γάπην , καί σωφροσύνην, καί πάντες καθαρς τ καθαρ προσέλθωμεν  καί δωρήσηται μν , φεσιν μαρτιν , καί ζωήν τήν αώνιον . 
  Ατ δόξα καί τό κρατος , τιμή καί προσκύνησις  , ες αἰῶνας αώνων . 
ΑΜΗΝ. 

  Γέννησις σου Χριστέ θεός μν, νέτειλε τ κόσμ τό φς τό τς γνώσεως · 
ν ατ γάρ , ο τος στροις λατρεύοντες , 
πό στέρος διδάσκοντο , 
σέ προσκυνεν , τόν λιον τς Δικαιοσύνης , 
καί σέ γινώσκειν ξ᾿ ψους νατολήν , 
Κύριε , δόξα σοι ....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *