ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ , χαῖρε , Κεχαριτωμένη ΜΑΡΙΑ , ὁ Κύριος , μετά Σοῦ · Εὐλογημένη Σύ ἐν γυναιξί , καί εὐλογημένος , ὁ καρπός τῆς κοιλίας Σου · ὅτι Σωτῆρα ἔτεκες, τῶν ψυχῶν ἡμῶν ..
ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΜΗΤΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΠΑΝΑΓΙΑ ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕΝ CΟΙ , ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΘΕΟΤΟΚΕ !!! --- ὙΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ, σῶσον ἡμᾶς, τήν ἐκκλησίαν σου, τήν ποίμνην σου, τούς μοναχούς σου, τό ὄρος σου,τά ἔθνη σου, τήν νεολαίαν σου, τόν λαόν, καί χώραν ταύτην καί τόν κόσμον σου ἅπαντα. Ἀμήν ---Ἡ ΠΑΝΑΓΙΑ, νά εἶναι :βοηθός, ὁδηγός, ἰατρός, συνεργός, ἀρωγός, ἀγωγός, φωτισμός,στηριγμός, ὁπλισμός, στολισμός,πλουτισμός, χορηγός, κάθε θεϊκῆς ἀγαθότητος στήν ζωήν σας.

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

ΛΑΘΩΝ ΕΤΕΧΘΗΣ ΥΠΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ......

..ΛΑΘΩΝ ΕΤΕΧΘΗΣ ΥΠΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟΝ, ΑΛΛ ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΕ ΠΑΣΙΝ ΕΚΗΡΥΞΕΝ , ΩΣΠΕΡ ΣΤΟΜΑ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΜΕΝΟς ΣΩΤΗΡ...
..........................................
..........................................
ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ  ΔΟΞΑΣΑΤΕ, 
ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ.. 
ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙ ΓΗΣ ΥΨΩΘΗΤΕ.......
Θεός γεννηθείς καί ΜΗΤΕΡΑ  φθορος ΠΑΡΘΕΝΟΣ, τί πιό μεγάλο εδε φύσις;
θεός κατέρχεται πό φιλανθρωπίαν, θεός, συγκαταβαίνων τ γενει τν νθρώπων, οκονομε τήν σωτηρίαν τν νθρώπων, καί ρχεται, ς βρέφος γαλουχούμενος, καί ρται, βλέπεται, σάν πλάσμα πό τό πλάσμα του δημιουργός το σύμπαντος, 
παντέλειος θεός, γίνεται βρέφος, 
όρατος ρται
χρονος εσάγεται στόν χρόνο, πό τήν αωνιότητα, ρχεται στήν χρονικότητα, πό τόν ορανόν, κατέρχεται στήν γν. 
στόν παράδεισον κάποτε,  παρά καιρόν, πεθύμησεν δάμ νά γίνη θεός, καί δέν γινε, καί πατήθη καί πέθανε, 
νθρωπος γίνεται θεός, διά νά κάνη θεόν τόν νθρωπον. 
ρχεται,  κρύβοντας τήν θεότητα στήν νθρωπότητα, καί τήν παντοδυναμίαν του στήν φαινομενικήν δυναμίαν το βρέφους.
ρχεται γκρεμίζοντας τό μεσότοιχον το φραγμο , πού εχε δημιουργήση νάμεσα σέ μς καί στόν θεόν, παράβαση τς ντολς το θεο πό τόν δάμ, 
παρήκουσε πρτος δάμ καί εσήγαγε τήν μαρτίαν καί θάνατον σέ λο τό νθρώπινον γένος, 
πήκοος γινε δεύτερος δάμ, Χριστός, καί εσήγαγε τήν δικαίωσην  καί αίώνιον ζωήν σέ λους πού πιστεύουν σαυτόν καί ναγενννται πνευματικς. 
κατάρα τς παρακος  διελύθη, καί ελογία λθεν στόν κόσμον, 
φλογίνη ρομφαία, ποχωρ καί φήνει τήν εσοδον το παραδείσου λευθέραν πού εχε κλείσει μαρτία, τά χερουβείμ παραχωρον τό ξύλον τς ζως, πό τό ποον τρώγοντες σωζώμεθα, καί δέν θανατούμεθα ς παλαι δάμ καί Εα. 
γεννται ες τήν φάτνη , διότι , κατά τόν εαγγελιστήν , δέν πρχε μέρος νά καταλύση ωσήφ  μέ τήν ΠΑΝΑΓΙΑΝ  μεταβαίνοντες πό τήν Ναζαρέτ στήν Βηθλεέμ νά πόγραφον , κατά τό δόγμα το καίσαρος, 
δέν πρχε μέρος νά καταλύσουν, πρχε χρος, διά λους καί λα καί διά τόν Δημιουργόν δέν πρχε να μικρό μέρος, νά γεννηθ.
μόνο να τόπον το δωσαν λοπρόθυμα ο βραοι, μόνο τόν Γολγοθν , που τόν σταύρωσαν, 
σπήλαιον , καί γολγαθς, 
Βηθλεέμ καί γολγοθς, 
τά δύο...παλάτια, ξέδρες το Χριστο, ταπείνωσις, που συνέτριψε τάς κάρας τν δρακόντων.
πέγράφη ς δολος   δεσπότης το παντός, 
δέθη μέ σπάργανα, δια νά μς λύση τά μαρτήματα, πού εμασταν δεμένοι χειροπόδαρα, καί μετακίνητοι πρός τό καλό. 
τράφη μέ γάλα, τρέφων  τροφ πάσ σαρκί.
κρατήθη ν γκάλαις, τά πάντα κρατν ν δρακί, στό χερι του. 
ν κόλποις το Πατρός, ν οραν, ν γκάλαις τς μητρός πί γς·
χώρητος παντί, χωρήθη ν γαστρί τς ΠΑΡΘΕΝΟΥ. 
ἀὀρατος , ρται, 
σαρκος σαρκοται· 
μήτωρ ν οραν , ατός πού δέν χει μητέρα κατα τήν θεότητα , 
πάτωρ πί τς γς , χωρίς πατέρα πί γς κατά τήν νθρωπότητα .
χων θρόνον ν ουραν , κάτω πί φάτνης πί γς , 
πο τν ναριθμήτων ορανίων ταγμάτων, καί σωμάτων δυνάμεων προσκυνούμενος καί δοξαζόμενος ν οραν , κάτω , νάμεσα σέ ζα  μέσα σέ να σπήλαιον , καί τοτο ξένον . 
ξένος , σάν ξένος λθεν πί γς πτόμενος τν ρέων καί καπνίζονται . 
σάν ξένος ζησε , καί περιπάτησε καί νοιωσε , καί τάφη καί νέστη τριήμερος , δια νά ψάλη ργότερα μνωδός  τό πέροχον τροπάριον :
...δός μοι τοτον τόν ξένον , στις οδεν  ξενίζειν , τούς πτωχούς καί τούς ξένους ...
δός μοι τοτον τόν ξένον , ς ς ξένος οκ χει πού τήν κεφαλήν κλίνειν ·
δός μοι τοτον τόν ξένον , πού ξενίζομαι βλέπων  τό παράδοξον ξένον
δός μοι τοτον τόν ξένον , ς ς ξένος περιγεν , περιάγων τούς γυμνούς καί τούς ξένους · 
και τούτου, το ουρανίου ... ΞΕΝΟΥ ξενιζόμεθα βλέπειν τό μυστήριον τό ξένον ... 
μυστήριον ξένον , όρ καί παράδοξον .. . 
ες τόν κόσμον τς παραφροσύνης , πού χει γκρεμίση τά δανικά καί ες τήν θέσην τους βαλε τά ... μηδενικά ,  στόν κόσμον  πού χει δαιμονισθ καί δαίμονας , σαυτόν τόν παραλογισμόν , ρχεται τό μεγαλεο γαπη το Θεο νά μς φυπνίση , καί να μς μβάλη  ες τήν δικήν του πολιτείαν ες τήν αώνιον ζωήν πού δέν εναι τίποτα λλο παρά θεός, καί γνσις τς γαπης το θεο. 
κομε πολλά νόματα ες τήν εαγγελικήν περικοπήν τς κυριακς προ χριστο γεννήσεως :...
βραάμ γέννησε τόν σαάκ , σαάκ γέννησεν τόν ακώβ , ακώβ γέννησε ..... κτλ 
πολλά νόματα , διά τό να νομα , τό πέρ πν νομα ,  τόν Χριστόν , και παρουσιάζη εαγγελιστής τήν ρίζα , κ τς ποίας  προλθε τό κατά σάρκα  Χριστός ...  
κενοι ρίζα , ΠΑΝΑΓΙΑ τό δένδρον,  Χριστός καρπός , λλά πρέπει καί μες νά συνεχίσωμε ατήν τήν διαδοχήν τήν μορφην συνέχειαν , νά εμαστε συνέχεια το βλαστο ,  το καρπο , νά εμαστε καρπός εαγγελίου  καί μάραντος ·
νά παραμείνωμε ες τόν δένδρον : ... μείνατε ν μοί, τι χωρίς μο , ο δύνασθε ποιεν οδέν ... 
... μένων ν μοί , καγώ ν ατ , ατός φέρει καρπόν πολύν ...
να εμαστε νωμένοι στό δένδρον , νά εμαστε καρπός , στω ν δέν μπορομε νά χωμε καρπούς πνευματικούς , ς μείνωμε κοντά του σάν φύλλα ,  καί θεία γάπη θά μς καρποφορήση  · 
μόνο μήν πέσωμε σάν ξερά φύλλα καί μείνωμεν ξένοι το Χριστο .
να μείνομεν ες το ειθαλές δένδρον Χριστόν , και θα μς τρέψει μυστικν το Σμα και Αμα του .  
Χριστός , δέν γεννήθηκε , λλα σαρκώθηκε ….
 μες ο νθρωποι γεννόμεθα πό τή μητέραν μας πού πρέπει νά χωμε δέος καί σεβας καί αωνιον εγνωμοσύνη ,  γεννόμεθα ταν ρχόμεθα  σάν βρέφη ες τόν κόσμον , πό τήν νυπαρξίαν στό εναι , ες τήν παρξιν . 
Χριστός μως σάν θεός , πρχε προανάρχως , προαιωνίως  καί ν χρόν , πρίς  2019  χρόνια , καί ν τόπ , λαβε σάρκα , καί σκήνωσεν ν μν  . 
ς το τοιμάσωμεν ς μψυχον φάτνην τήν καρδίαν μας , πού σως πολλάκις γίνεται σπήλαιον ληστν πό τά πάθη καί πιθυμίες μας  τίς τοπες , καί νά τρεφόμεθα μέ τήν οράνιον τροφήν τήν τροφήν το παντός κόσμου ,  τόν κύριο μν ησον Χριστόν . 
λθεν μέγας ν σμικρος , 
χώρητος παντί , χωρήθη ν γαστρί τς ΠΑΡΘΕΝΟΥ , 
 καί μέ τόν στέρα δήγησε τούς μάγους ες  τήν προσκύνησιν του , . 
μες ντί στέρος , ς χωμε καί χωμε τήν πίσιν μας , πού μς δηγ ες τόν βρεφοθέντα σωτρα . 
γεννήθη στήν Βηθλεέμ , δέν γνωσαν ο οκεοι , καί προσκαλεται τούς ες τά βάθη τς Περσίας καί  μαρτίας , νά τόν γνωρίσουν , 
γνώρισεν  νος τόν κύριον ατο  καί βος τόν κτησάμενον ατόν , καί ο ουδαοι , πιστον  καί διώκουν , διώκεται σάν ξένος , ες  τήν Αγυπτον , καί καλε τούς ξένους νά τόν γνωρίσουν · 
δρα δέχεται νυμφίος τς κκλησίας , καί ο ουδαοι  διά το ρωδου σφάζουν τά νήπια . 
σήμερον γεννται κ ΠΑΡΘΕΝΟΥ , κενος ποος ες τήν  χεραν του κρατε τά σύμπαντα . 
Μυστήριον παράδοξον βλέπομεν σήμερον, πί γς τελούμενον , 
το Κυρίου γεννηθέντος ν Βηθλεέμ τς ουδαίας, πεφωτίσται τά σύμπαντα · 
γγέλων νυμνούντων , καί μάγων προσκυνούντων , ποιμένων δοξαζόντων , ρώδης ταρράτετο , τι  θεός φάνη ν σαρκί σώζων τό γένος μν . 
δέν πεστράφη πλάστης τό πλάσμα του , . 
δέν μ ςποστρέφεται ες τήν πλάνη μας , λλα χρησημοποιε , πολλάκις να στοιχεο τς πλάνης μας , νά μς φέρη ες τό φς τό ληθινόν , κοντά του , πως λέγει τό πολυτίκιον τς ορτς .:...
... γέννησις σου Χριστέ θεός μν , νετειλε τ κόσμ τό φς τό τς γνώσεως · ν ατ γάρ , ο τος στροις λατρεύοντες , πό στέρος διδάσκοντο , σέ προσκυνεν τόν λιον τς δικαιοσύνης
δέν πεστράφη , οτε γκατλειψε τούς λατρεύοντας τά στρα , λλά χρησιμοποίησε να στέρι , να σημεο , στοιχεο τς πλάνης τους , καί φθασαν , εδαν  , προσκύνησαν , τόν λιον τς δικαιοσύνης
 τσι θεός θεοπρεπς ... πατ τόν πατήσαντα μς πατενα . 
σαρκώθη στό σπήλαιον , λλα ορανός τόν κήρυξε παντο  σάν στόμα τόν στέρα προβαλλόμενος , να καλέση τούς μακράν , καί τούς ν σκότει καί σκι θανάτου καθημένους καί δοξάσουσιν  , τόν κ ΠΑΡΘΕΝΟΥ μν νατείλαντα .  
ατ δόξα ,τιμή , κράτος ,  προσκύνησις ,  σύν Πατρί καί γί Πνεύματι . ΑΜΗΝ . 
Χριστός τέχθη 
ληθς τέχθη ... 
κ τς εραποστολς .  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *