ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΑΡΘΕΝΕ , χαῖρε , Κεχαριτωμένη ΜΑΡΙΑ , ὁ Κύριος , μετά Σοῦ · Εὐλογημένη Σύ ἐν γυναιξί , καί εὐλογημένος , ὁ καρπός τῆς κοιλίας Σου · ὅτι Σωτῆρα ἔτεκες, τῶν ψυχῶν ἡμῶν ..
ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΜΗΤΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΟΞΑ CΟΙ ! ΠΑΝΑΓΙΑ ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕΝ CΟΙ , ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΥΠΕΡΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΘΕΟΤΟΚΕ !!! --- ὙΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ, σῶσον ἡμᾶς, τήν ἐκκλησίαν σου, τήν ποίμνην σου, τούς μοναχούς σου, τό ὄρος σου,τά ἔθνη σου, τήν νεολαίαν σου, τόν λαόν, καί χώραν ταύτην καί τόν κόσμον σου ἅπαντα. Ἀμήν ---Ἡ ΠΑΝΑΓΙΑ, νά εἶναι :βοηθός, ὁδηγός, ἰατρός, συνεργός, ἀρωγός, ἀγωγός, φωτισμός,στηριγμός, ὁπλισμός, στολισμός,πλουτισμός, χορηγός, κάθε θεϊκῆς ἀγαθότητος στήν ζωήν σας.

Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Ὁ ἙΞΑΨΑΛΜΟΣ


                                     ΞΑΨΑΛΜΟΣ

ξάψαλομς , ναγινώσκεται κατανυκτικς , καί μέ πόλυτον συχίαν ες τήν κολουθίαν το ρθρου , καθ ᾿ κάστην μέραν ·
ποτελεται πό 6 ψαλμός , τοι :
Γ, (3ον), λζ΄(37ον), ΞΒ΄(62ον) , καί  
ΠΖ(87ον) , ΡΒ΄(102ον), ΡΜΒ(142ον).


Ες τάς εράς Μονάς , κατά τήν νάγνωσιν του, σβύνουν τά κεριά, λουσέρνες, κηροπήγια, καί άναγινώσκεται ργς , καί χωρίς νά κινούμεθα, οτε μετακινούμεθα , χωρίς νά κανωμε τό σημεον το σταυρο πό τήν ρχή ως τό τέλος του.
 Καί ν εσέλθη κάποιοος ες τόν ναόν , τήν στιγμήν τς ναγνώσεως του , παραμένει κίνητος , χωίς νά προσκυνήση , νά νάψη κεράκι , καί  συνεχίζει , μετά τό τέλος το ξαψάλμου .
Ο πατέρες τς κκλησίας μας λέγουν , τι ση ρα διαρκε ξάψαλμος, τόσο θα διαρκέση  δευτέρα παρουσία, που θά πάρχη γωνία , σιωπή καί ναμονή διά τήν τελικήν κρίσην.
Εναι πολλά διδακτικοί , θεολογικοί , μέ πλθος νοημάτων , οἱ ψαλμοί ,  μψυχώνεται νθρωπος παρακολουθντας κατανυκτικς, καί ν πάρχει δυνατότητα , θά εναι καλό, νά προσέρχεται κάποιος γκαίρως ες τήν κολουθίαν , διά νά παρακολουθήση, συμπροσευχηθ μέ τόν ναγνώστην . 
 Χρειάζεται προσοχή σάκις γίνεται γρυπνία, ες τάς κολουθίας τς Μεγάλης βδομάδος, που , α εραί κολουθίαι , μεταφέρονται οκονομικς, φ ᾿ σπέρας , διά νά μπορον περισσότεροι πιστοί νά παρακολουθον· τότε χρειάζεται προσοχή , καθώς εσερχόμεθα, καί πολλάκις δέν προσέχωμε τήν στιγμήν τς ναγνώσεως, καί εθύς προσκυνμε, χωρίς νά συνειδητοποιήσωμε τήν νάγνωση · ν ναγινώσκεται ξάψαλμος παραμένωμε κίνητοι καί ταν λοκληρωθ μεταβαίνωμεν ες τάς θέσεις μας.
νάγνωση του γίνεται σχεδόν μμελς , ργς, καθαρς , μέ δέος.


  Μετά τήν ατηση το ερέως , κκφωνεται τό :  

Δόξα τ γί , καί μοουσί καί Ζωοποι καί διαρέτ Τριάδι , πάντοτε , νν καί εί , καί ες τούς αἰῶνας, τν αώνων .μήν .

Καί ναγνώστης :

Δόξα ν ψίστοις Θε , καί πί γς ερήνη , ν νθρώποις εδοκί ·

Δόξα ν ψίστοις Θε , καί πί γς ερήνη , ν νθρώποις εδοκί ·

Δόξα ν ψίστοις Θε , καί πί γς ερήνη , ν νθρώποις εδοκί ·

Κύριε, τά χείλη μου νοίξεις, καί τό στομα μου ναγγελε τήν ανεσην σου ·

  Κύριε, τά χείλη μου νοίξεις, καί τό στομα μου ναγγελε τήν ανεσην σου ·  


                                           ΨΑΛΜΟΣ , Γ , 3ος
(Ψαλμς τ Δαυδ, πτε πεδδρασκεν π προσπου βεσσαλμ το υο ατο.)

2 Κ
ριε, τ πληθνθησαν ο θλβοντς με; πολλο πανστανται π' μ· 
3 πολλο λγουσι τ ψυχ μου· οκ στι σωτηρα ατ ν τ Θε ατο. 
 4 σ δ, Κριε, ντιλπτωρ μου ε, δξα μου κα ψν τν κεφαλν μου.
5 φων μου πρς Κριον κκραξα, κα πκουσ μου ξ ρους γου ατο.  
6 γ δ κοιμθην κα πνωσα· ξηγρθην, τι Κριος ντιλψετα μου.
7 ο φοβηθσομαι π μυριδων λαο τν κκλ συνεπιτιθεμνων μοι.
8 νστα, Κριε, σσν με, Θες μου, τι σ πταξας πντας τος χθρανοντς μοι ματαως, δντας μαρτωλν συντριψας. 
9 το Κυρου σωτηρα, κα π τν λαν σου ελογα σου. 

  γ δ κοιμθην κα πνωσα· ξηγρθην, τι Κριος ντιλψετα μου.   
                                    ΨΑΛΜΟΣ ΛΖ΄ ( 37ος)

                         (Ψαλμς τ Δαυιδ· ες νμνησιν περ σαββτου.)

2 Κ
ριε, μ τ θυμ σου λγξς με, μηδ τ ργ σου παιδεσς με. 
3 τι τ βλη σου νεπγησν μοι, κα πεστριξας π' μ τν χερ σου·
4 οκ στιν ασις ν τ σαρκ μου π προσπου τς ργς σου, οκ στιν ερνη ν τος στοις μου π προσπου τν μαρτιν μου. 
5 τι α νομαι μου περραν τν κεφαλν μου, σε φορτον βαρ βαρνθησαν π' μ. 
6 προσζεσαν κα σπησαν ο μλωπς μου π προσπου τς φροσνης μου· 
7 ταλαιπρησα κα κατεκμφθην ως τλους, λην τν μραν σκυθρωπζων πορευμην. 
8 τι α ψαι μου πλσθησαν μπαιγμτων, κα οκ στιν ασις ν τ σαρκ μου· 
9 κακθην κα ταπεινθην ως σφδρα, ρυμην π στεναγμο τς καρδας μου. 
10 Κριε, ναντον σου πσα πιθυμα μου, κα στεναγμς μου π σο οκ πεκρβη. 
11 καρδα μου ταρχθη, γκατλιπ με σχς μου, κα τ φς τν φθαλμν μου, κα ατ οκ στι μετ' μο. 
12 ο φλοι μου κα ο πλησον μου ξ ναντας μου γγισαν κα στησαν, κα ο γγιστ μου π μακρθεν στησαν· 
13 κα ξεβιζοντο ο ζητοντες τν ψυχν μου, κα ο ζητοντες τ κακ μοι λλησαν ματαιτητας, κα δολιτητας λην τν μραν μελτησαν.
14 γ δ σε κωφς οκ κουον κα σε λαλος οκ νογων τ στμα ατο· 
15 κα γενμην σε νθρωπος οκ κοων κα οκ χων ν τ στματι ατο λεγμος. 
16 τι π σο, Κριε, λπισα· σ εσακοσ, Κριε Θες μου. 
17 τι επα· μποτε πιχαρσ μοι ο χθρο μου· κα ν τ σαλευθναι πδας μου π ᾿ μ μεγαλορρημνησαν. 
18 τι γ ες μστιγας τοιμος, κα λγηδν μου νπιν μο στι διαπαντς. 
19 τι τν νομαν μου γ ναγγελ κα μεριμνσω πρ τς μαρτας μου. 
20 ο δ χθρο μου ζσι κα κεκραταωνται πρ μ, κα πληθνθησαν ο μισοντς με δκως· 
21 ο νταποδιδντες μοι κακ ντ γαθν νδιβαλλν με, πε κατεδωκον δικαιοσνην, 

22 μ γκαταλπς με, Κριε· Θες μου, μ ποστς π' μο· 
23 πρσχες ες τν βοθειν μου, Κριε τς σωτηρας μου.

 μ γκαταλπς με, Κριε· Θες μου, μ ποστς π' μο· 
 πρσχες ες τν βοθειν μου, Κριε τς σωτηρας μου. 

                                    ΨΑΛΜΟΣ   ΞΒ ΄62ος

( Ψαλμς τ Δαυδ ν τ εναι ατν ν τ ρμ τς δουμαας.)

2
Θες Θες μου, πρς σ ρθρζω· δψησ σε ψυχ μου, ποσαπλς σοι σρξ μου ν γ ρμ κα βτ κα νδρ. 
3 οτως ν τ γίῳ φθην σοι το δεν τν δναμν σου κα τν δξαν σου. 
4 τι κρεσσον τ λες σου πρ ζως· τ χελη μου παινσουσ σε. 
5 οτως ελογσω σε ν τ ζω μου κα ν τ νματ σου ρ τς χερς μου. 
6 ς κ στατος κα πιτητος μπλησθεη ψυχ μου, κα χελη γαλλισεως ανσει τ στμα μου. 
7 ε μνημνευν σου π τς στρωμνς μου, ν τος ρθροις μελτων ες σ· 
8 τι γενθης βοηθς μου, κα ν τ σκπ τν πτεργων σου γαλλισομαι. 
9 κολλθη ψυχ μου πσω σου, μο δ ντελβετο δεξι σου. 
10 ατο δ ες μτην ζτησαν τν ψυχν μου, εσελεσονται ες τ καττατα τς γς· 
11 παραδοθσονται ες χερας ομφαας, μερδες λωπκων σονται. 
12 δ βασιλες εφρανθσεται π τ Θε, παινεθσεται πς μνων ν ατ, τι νεφργη στμα λαλοντων δικα. 
 ν τος ρθροις μελτων ες σ·  τι γενθης βοηθς μου, κα ν τ σκπ τν πτεργων σου γαλλισομαι. 
 κολλθη ψυχ μου πσω σου, μο δ ντελβετο δεξι σου. 

Δόξα Πατρί καί Υἱῶ καί γί Πνεύματι  · καί νν , καί εί , καί ες τούς αἰῶνας τν αώνων . μήν.
λληλοίϊα, λληλούϊα , λληλούϊα , δόξα σοι θεός · (3)·
Κύριε, λέησον · Κύριε , λέησον · Κύριε , λέησον ·
Δόξα Πατρί καί Υἱῶ καί γί Πνεύματι  · καί νν , καί εί , καί ες τούς αἰῶνας τν αώνων . μήν.

                                ΨΑΛΜΟΣ ΠΖ ( 87ος)

(δ ψαλμο τος υος Κορ· ες τ τλος, πρ μαελθ το ποκριθναι· συνσεως Αμν τ σραλτ.)

2 Κ
ριε Θες τς σωτηρας μου, μρας κκραξα κα ν νυκτ ναντον σου·
3 εσελθτω νπιν σου προσευχ μου, κλνον τ ος σου ες τν δησν μου. 
4 τι πλσθη κακν ψυχ μου, κα ζω μου τ δ γγισε· 
5 προσελογσθην μετ τν καταβαινντων ες λκκον, γενθην σε νθρωπος βοθητος ν νεκρος λεθερος, 
6 σε τραυμαται καθεδοντες ν τφ, ν οκ μνσθης τι κα ατο κ τς χειρς σου πσθησαν
7 θεντ με ν λκκ κατωττ, ν σκοτεινος κα ν σκι θαντου.
8 π' μ πεστηρχθη θυμς σου, κα πντας τος μετεωρισμος σου πγαγες π' μ. 
9 μκρυνας τος γνωστος μου π' μο, θεντ με βδλυγμα αυτος, παρεδθην κα οκ ξεπορευμην. 
10 ο φθαλμο μου σθνησαν π πτωχεας· κκραξα πρς σ, Κριε, λην τν μραν, διεπτασα πρς σ τς χερς μου· 
11 μ τος νεκρος ποισεις θαυμσια; ατρο ναστσουσι, κα ξομολογσοντα σοι; 
12 μ διηγσετα τις ν τφ τ λες σου κα τν λθειν σου ν τ πωλείᾳ; 
13 μ γνωσθσεται ν τ σκτει τ θαυμσι σου κα δικαιοσνη σου ν γ πιλελησμν; 
14 κγ πρς σ, Κριε, κκραξα, κα τ πρω προσευχ μου προφθσει σε. 
15 νατ, Κριε, πωθ τν ψυχν μου, ποστρφεις τ πρσωπν σου π' μο;
16 πτωχς εμι γ κα ν κποις κ νετητς μου, ψωθες δ ταπεινθην κα ξηπορθην. 
17 π' μ διλθον α ργα σου, ο φοβερισμο σου ξετραξν με, 
18 κκλωσν με σε δωρ λην τν μραν, περισχον με μα. 
19 μκρυνας π' μο φλον κα πλησον κα τος γνωστος μου π ταλαιπωρας. 
Κριε Θες τς σωτηρας μου, μρας κκραξα κα ν νυκτ ναντον σου·
 εσελθτω νπιν σου προσευχ μου, κλνον τ ος σου ες τν δησν μου. 
                                   ΨΑΛΜΟΣ ( ΡΒ΄102ος)

                                      Τ Δαυδ.

Ε
λγει, ψυχ μου, τν Κριον κα, πντα τ ντς μου, τ νομα τ γιον ατο· 
2 ελγει, ψυχ μου, τν Κριον κα μ πιλανθνου πσας τς νταποδσεις ατο· 
3 τν ειλατεοντα πσας τς νομας σου, τν ἰώμενον πσας τς νσους σου· 
4 τν λυτρομενον κ φθορς τν ζων σου, τν στεφανοντ σε ν λει κα οκτιρμος· 
5 τν μπιπλντα ν γαθος τν πιθυμαν σου, νακαινισθσεται ς ετο νετης σου. 
6 ποιν λεημοσνας Κριος κα κρμα πσι τος δικουμνοις. 
7 γνρισε τς δος ατο τ Μωυσ, τος υος σραλ τ θελματα ατο. 
8 οκτρμων κα λεμων Κριος, μακρθυμος κα πολυλεος· 
9 οκ ες τλος ργισθσεται, οδ ες τν αἰῶνα μηνιε· 
10 ο κατ τς νομας μν ποησεν μν, οδ κατ τς μαρτας μν νταπδωκεν μν, 
11 τι κατ τ ψος το ορανο π τς γς κραταωσε Κριος τ λεος ατο π τος φοβουμνους ατν· 
12 καθσον πχουσιν νατολα π δυσμν, μκρυνεν φ' μν τς νομας μν. 
13 καθς οκτερει πατρ υος, κτερησεν Κριος τος φοβουμνους ατν
14 τι ατς γνω τ πλσμα μν, μνσθη τι χος σμεν. 
15 νθρωπος, σε χρτος α μραι ατο· σε νθος το γρο, οτως ξανθσει· 
16 τι πνεμα διλθεν ν ατ, κα οχ πρξει κα οκ πιγνσεται τι τν τπον ατο. 
17 τ δ λεος το Κυρου π το αἰῶνος κα ως το αἰῶ νος π τος φοβουμνους ατν, κα δικαιοσνη ατο π υος υἱῶν 
18 τος φυλσσουσι τν διαθκην ατο κα μεμνημνοις τν ντολν ατο το ποισαι ατς. 
19 Κριος ν τ οραν τομασε τν θρνον ατο, κα βασιλεα ατο πντων δεσπζει. 
20 ελογετε τν Κριον, πντες ο γγελοι ατο, δυνατο σχϊ ποιοντες τν λγον ατο το κοσαι τς φωνς τν λγων ατο. 
21 ελογετε τν Κριον, πσαι α δυνμεις ατο, λειτουργο ατο ποιοντες τ θλημα ατο· 
22 ελογετε τν Κριον, πντα τ ργα ατο, ν παντ τπ τς δεσποτεας ατο· ελγει, ψυχ μου, τν Κριον. 
ν παντ τπ τς δεσποτεας ατο· ελγει, ψυχ μου, τν Κριον.   

                              ΨΑΛΜΟΣ (  ΡΜΒ ΄142ος)

                    Ψαλμς τ Δαυδ, τε ατν υἱὸς καταδικει.

Κ
ριε, εσκουσον τς προσευχς μου, ντισαι τν δησν μου ν τ ληθείᾳ σου, εσκουσν μου ν τ δικαιοσν σου· 
2 κα μ εσλθς ες κρσιν μετ το δολου σου, τι ο δικαιωθσεται νπιν σου πς ζν
3 τι κατεδωξεν χθρς τν ψυχν μου, ταπενωσεν ες γν τν ζων μου, κθισ με ν σκοτεινος ς νεκρος αἰῶνος· 
4 κα κηδασεν π' μ τ πνεμ μου, ν μο ταρχθη καρδα μου. 
5 μνσθην μερν ρχαων, μελτησα ν πσι τος ργοις σου, ν ποιμασι τν χειρν σου μελτων. 
6 διεπτασα πρς σ τς χερς μου, ψυχ μου ς γ νυδρς σοι. 
7 ταχ εσκουσν μου, Κριε, ξλιπε τ πνεμ μου· μ ποστρψς τ πρσωπν σου π' μο, κα μοιωθσομαι τος καταβανουσιν ες λκκον.
8 κουστν ποησν μοι τ πρω τ λες σου, τι π σο λπισα· γνρισν μοι, Κριε, δν, ν πορεσομαι, τι πρς σ ρα τν ψυχν μου· 
9 ξελο με κ τν χθρν μου, Κριε, τι πρς σ κατφυγον. 
10 δδαξν με το ποιεν τ θλημ σου, τι σ ε Θες μου· τ πνεμ σου τ γαθν δηγσει με ν γ εθείᾳ. 
11 νεκεν το νματς σου, Κριε, ζσεις με, ν τ δικαιοσν σου ξξεις κ θλψεως τν ψυχν μου· 
12 κα ν τ λει σου ξολεθρεσεις τος χθρος μου κα πολες πντας τος θλβοντας τν ψυχν μου, τι γ δολς σο εμι.  
 εσκουσν μου ν τ δικαιοσν σου·  κα μ εσλθς ες κρσιν μετ το δολου σου, τ πνεμ σου τ γαθν δηγσει με ν γ εθείᾳ.


Δόξα Πατρί καί Υἱῶ καί γί Πνεύματι  · καί νν , καί εί , καί ες τούς αἰῶνας τν αώνων . μήν.
λληλοίϊα, λληλούϊα , λληλούϊα , δόξα σοι θεός · (3)·
λπίς μν Κύριε , δόξα σοι ....

Αθις συνεχίζει ερεύς τά ερηνικά.
διά πρεσβειν τς ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ καί ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ, πάντες εθε νά ερομεν λεον καί χάριν ες εκαιρον βοήθειαν , καί ν τ φοβερ μέρα τς κρίσεως, καί στωσαν τά τέλη τς  ζως μν , νώδυνα,νεπαίσχυντα , ερηνικά, καί σχμεν , καλή πολογίαν , τήν πί το φοβερο βήματος το Χριστο .μήν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *